HAPPY BIRTHDAY UNTUKMU KAWAN.

assalamualaikum dan selamat malam yuolls~
.
.
.
pada 8/2/2013 yang lepas adalah hari ulangtahun kelahiran kawan aku yang ke 81 . haha! BANGKA DAH KAU . ;P tak laa . 18 . poyo je . :P
.
.
.
sempena dengan itu , salah seorang sahabat KEPOH dah text aku awal-awal . nak buat  suprise kononnya . muehehehe~ aku on je .
.
.
.
*pada hari kejadian*
.
.
.
kami bertiga langsung tak text apetah lagi nak WISH dia . takde nya . haha! *KEJAM TAHAP CIPAN* tengah hari tu aku pergi parit raja dengan mama dan maksu . -pergi bank,buka akaun SSPN-
RAMAI GILA! -,-"  jumpa cikgu Haiza dan ternampak sir Teo Yap Ken . dua-dua cikgu sains . *eh? kebetulan pulak*
.
.
.
dah berjanggut tu baru lah siap . dah siap pergi kedai kek VENUS . beli kek . cari-cari . pilih-pilih . dapat jugak . CHOCOLATE SPONGE . RM$$ . DONE!~
.
.
.
next present . wee~ aku belikan budak tu beg tangan . kaler MERAH . muehehehe . mula-mula mak aku suggest 1 beg selempang. memang CANTIK , BERGAYA DAN LAWA . tapi dia punya punat untuk buka tu seakan-akan huruf H . kang aku beli nanti kena PELEMPANG . haha!~
.
.
.
ok , sampai rumah , SAVE kek dalam ice box . kena senyap-senyap nanti MONSTER KID buat main . hehe~ ^,^
.
.
.
then , kiteorang declare pukul 4 . tapi masa tu hujan . dan masa tu lama lagi . so aku lepak-lepak kat dapur makan PECEL *sampai sekarang sakit perut* dan kacau adik aku makan . hehe . nak dipendekkan cerita , zati kamal mesej aku dia cakap on the way . aku pon cepat-cepat siaplah . hehe .
.
.
.
zati dan ezza datang dan letak motor kat rumah aku . nak dijadikan cerita ada ROMBONGAN CHE KIAH lah hujan-hujan tu datang rumah si yasmin nie. haha! dari jauh zati kamal call . hengat kan dia pandang luar . rupanya cari SIGNAL je . -,-" kami pon sampai rumah dia . HAHA!
.
.
.
MENANGIS DIA!
.
.
.
terharu kononnya . *sepak nak sepak?* haha!
.
.
.
#scroll ke bawah untuk gambar-gambar#
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
*us*
 
*us AGAIN! -,-" *
 
* ha! tu diaa~*
 
*eh2!aku tak pasti si ezza nie nak kiss sape, yang penting bukan aku mybe, kalau nak meyh sini! haha!~*
 
*er? -,-" bila tengok gambar ni mula lah bunyi cengkerikk. krikkk~kriikk~*
 
*sambil makan , sambil snap . abaikan ampaian di belakang*
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*thanks sebab sudi meluangkan masa membaca*
 
 
*ganas tak? ganas tak? ;P*