gambar di FB bahaya?

assalamualaikum dan selamat maa . . pagi . -,-"
.
.
.
berkenaan tajuk di atas . aku dah banyak dah baca , tengok dalam post-post di page-page yang aku LIKE tentang bahayanya letak sembarangan gambar di laman sosial FACEBOOK ni . terutamanya WANITA@PEREMPUAN . :3
.
.
.
girls! takut tak? tak?! memang kau takde perasaan . T____T
.
.
.
banyak yang aku baca dia cakap , kalau terdedah aurat kita , dan lelaki AJNABI tengok . dah DOSA! kalau beribu orang yang like? maksudnya ramai yang tengok . kalau orang tu tengok gambar kita , dan dia tertidur? hah~ aku tak dapat bayangkanlah . :'(
.
.
.
Perempuan , walaupun dah berhijab , tapi persoalannya sempurnakah cara berhijab tu? aku pon renung-renung pada diri sendiri lah kan . SEMPURNAKAH cara aku berhijab? menepati cara Islamkah aku berhijab? . astagfirullah~ :'(
.
.
.
sebab tu sekarang nie aku tengah dalam proses memadam gambar-gambar yang tak sempurna cara penutupan auratnya . Astagfirullahal'azim. :'( meskipun ada yang cakap  , "tak nampak la aurat awk" yup! awk tak perasan kot . tapi sy perasan . saya taknak terima azab pedih Allah . :'( SAKIT!
.
.
.
jadi mohon kepada rakan-rakan yang mybe terupload gambar-gambar aku yang terdedah aurat walaupun sikit , bukan aku je ,kaum hawa maksudnya , cepat-cepat delete .
.
.
.
aku jugak nak kongsikan info nie , masa tu aku online fesbuk , then ternampak sorang Hamba Allah ni LIKE PICTURE . aku pon saja la tengok . rupa-rupanya gambar? Astagfirullahal'azim . :'( sedih aku tengok . gambar tu kat PAGE Pencuri Gambar Gadis . ya Allah . takut betul la . :'( orang ambil kesempatan atas gambar-gambar tu .
.
.
.
so , nasihatnya . sebelum upload gambar tu , perhatikan 2 , 3 kali sempurnakah gambar tersebut . ni pon untuk peringatan aku sendiri . assalamualaikum . :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*dunia adalah perhiasan , dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah*