GATHERING

bismillah . assalamualaikum . :)

alhamdulillah bersyukur sangat sangat kepada Allah kerana dapat mempertemukan kami setelah 5 bulan tak bertemu . alhamdulillah cikgu wani belanja kami kfc. terima kasih cikgu . :')

haih . aku tak tau la kenapa tadi first time aku rasa sangat2 terharu dan sebak bila jumpa diorang . aku sayang sangat kat diorang . :'D

merekalah abang 
merekalah kakak
merekalah adik
merekalah ibu
merekalah ayah
merekalah datuk
merekalah opah 

ya Allah , aku sangat2 bersyukur kerana kau menghantarkan sahabat-sahabatku dari 4/5 syafii ni . akhirnya aku sangat mengerti erti persahabatan .

ya , mungkin :-

kami bergroup
kami berpuak
kami tak sehaluan
kami tak bersefahaman
kami masing-masing keras kepala 

tapi kami :-

TETAP BERSATU
TETAP BERSAMA
TETAP MENJAGA

haih . sayangnya nak lepaskan korang semua . korang ibarat macam keluarga no.2 aku . sejak tadika sampai sekarang baru aku dapat rasa aura persahabatan tu . ah , walaupun lama untuk aku sedar semua tu . takpela . 

tapi tadi dah tak macam masa sekolah dah . semua malu2 nak tegur , baik perempuan mahupun lelaki . geng nguping aku pun aku tak tegur . mereka lagilah . hmm . sedih . :'( 

semua dah berubah . berubah lebih baik . semua cantik-cantik , semua tampan-tampan . ishak rambut makin panjang . haha~ ijan datang pakai kacamatahitam, geng2 niena makin vouge! geng aku comel2 belaka . haha! ;p