ada tapi tak reti guna .

assalamualaikum dan selamat tengah malam . haih . semenjak dua menjak tiga menjak nie selalu tidur lambat . haha!~ :P nasib baik bangun cepat , kalau tak dah kena SETEPEK dengan mama gua . haha!~ -,-" SAKIT tau tak kalau kena SETEPEK tu . hoho~
.
.
.
by the way . *amboi?* haihh . merujuk kepada tajuk entry di atas . aku ni harap je ada kamera DSLR CANON EOS 1100D lah kononnya~ *gua lupa nama model dia ape -,-" * tapi macam HAREMM je . tak reti nak guna untuk ambil picture yang lawa-lawa . cehh!~ kadang-kadangg ACTION je LEBIH!~ tapi KUALITI gambar macam H>A>R>A>M>!>~ -,-"
.
.
.
HUAA~ bila surf internet , baca-baca konon-kononnya FAHAM *lah sangat , tapi bila nak diAPLIKASIKAN dalam kehidupan seharian , HAMPEH JE .
.
.
.
berbekalkan BUKU MANUAL aku kembali menuntut dengan 'cikgu' ku itu . walaupun hanya senaskah buku . *bernaskah-naskah sebenarnya . haha!~ DIAM! TAK LAWAK!~
.
.
.
btw . aku jugak tengah belajar main GITAR kononnya dan dah hafal kod lagu KOSONG . but , memang susah nak galih dari satu kod ke kod yang lain . kena biasakan diri dulu . :3
.
.
.
selain tu , aku pon ada surf kat you-tube , tetiba ada lagu OST TITANIC , apa tu my heart will go on eh? tah laa~ senang je kod dia . aku dah try dah . dan menjadi . *walaupun sumbang mambang macam hape tah* lantak la . asalkan belajar. haha!~ -..- nak senangkan hati sebenarnya . muehehehehe~
.
.
.
*ni camre mcm aku punya . sama bentuk , sama model . memang sama*
.
.
.
k laa. assalamualaikum~