karenah

assalamualaikum dan selamat malam yuolsss!

memalam cenggini , nak update blog . tapi tak tau apa yang nak di update kan . bhahaha! -kelakar ke? -,.-"-tadi seronok stalk fesbuk dan blog membe-membe . baca pon dah tergelak sendiri . nasib baik tak de orang nampak . aiyokk! 
.
.
.
hurm . sejak dua menjak tiga menjak ni si Hanphone buat hal . aiyokk~ -,- mesej tak sampai kat aku . walaupun orang hantar beribu . (nasib lah ye,hehe) tapi tak boleh jugak . kalau ada kecemasan? ACANO TU JANG? V__V
.
.
.
guna handphone 3310 aku ok lagi dari guna lagi 1 nie . tapi takpe Nine . aku tetap sayang kau! sebab kau ada banyak perincian . termasuklah ANROID! i love u Nine! XD (dah ngutuk baru nak i love u bagai)
.
.
.
disebabkan Nine kadang-kadang 'MERENGEK' mesej yang si DIA bagi tak dapat . mula lah fikir macam-macam . hoho! *si otak jahat* eh! mak aku cakap kita kena ada sedikit SYAK WASANGKA dengan orang sekeliling kita . tak semua orang dalam dunia nie JUJUR . :)
.
.
.
tapi
.
.
.
janganlah bersangka buruk terus-terusan . Allah tak suka . Rasul pun tak ada ajar . :')
hurmm 
.
.
.
tadi online fesbuk , hurm . saja la nak cakap kan . aku tak berapa suka laa orang dok update status yang meMERLI orang lain . alahaii . cuba kalau kena kat BATANG HIDUNNG sendiri .. agak-agak sentap tak?     huh! astagfirullah . lagi-lagi kalau membe sendiri . (aku harap sahabat K.E.P.O.H aku tak macam tu )
.
.
.
alahaiiii . 
.
.
.
ermm . dah laa . sampai sini je . 
.
.
.
-tengok jam-
.
.
.
12.33 a.m
.
.
.
kbai. tidur-tidur. Y__Y

*tidur k tidur, assalamualaikum :) *