KAMI BERTEMU! :D

assalamualaikum dan selamat malam yuolss!~ ^,^
.
.
.
alhamdulillah , hari ini aku dan kawan-kawan yang lain dipertemukan lagi di rumah AIN . :) best sangat tadi . walaupun banyak menyepi . the sweet moment pada aku masa sesi photoshoot . haha~ this my febret bebehh~ haha! mengada k mengada. lalalala~
.
.
.
lama dah aku tak jumpa FARA , AIN , JIHA . kalau yang lain tu , aku baru jumpa masa kat rumah ERA masa arwah ayah dia meninggal . :'( sambil baca , mohon sedekahkan al-Fatihah kepada bapa kawan aku ini ya . :')
.
.
.
keriuhan melanda apabila JIHA datang bersama adiknya . adik dia menangis tak sudah . dan sanggup ajak kakak dia balik . semua orang tak tahu apa sebabnya . haha!~ ajib niee . jangan lah nangiss . :D
.
.
.
then , ada satu rahsia yang sangat menggelikan hati kitaorang . *korang! ngek ngok lah tadi tu . haha! HABIS KELAM KABUT GILAA!~* dah nama pun rahsia , so DIAM-DIAM SUDAHH~ hehe..
 
.
.
.
banyak cerita pulakk . jom SNAP-SNAP! XD
.
.
.
*nie jiran aku masa sekolah dulu . haha! Ain . masa ni dia  telah dianak tirikan oleh kami . dia adalah cinderella moden . haha! tengok tetap senyum walaupun telah dianak tirikan . haha!~
.
.
.
*ya!~ merekalah SAHABAT-II ku yang comel2 dan yang CANTIK2
.
.
.
*KAMI*
.
.
.
*kami 'comel' alhamdulillah~ hehe , sy GEMUK PENDEK yang tu pon ALHAMDULILLAH~*
.
.
.
*sahabat selamanya!~*
.
.
.
*aku makin pendekk dan aku masih bersyukur~ ^,^*
.
.
.
*no caption dah*
.
.
.
sebenarnya banyak lagi . tapi tak tahu line agak semput kot malam ni . -,-"
ok lahh dadaa~ :D