Fotografi Minat ku

assalamualaikum . :) hai2 . hari ni menambah ilmu tentang seni fotografi .
.
.
.
tergerak harini nak belajar tentang DSLR lepas kenal dengan membe fb yang PAKAR dalam bidang ni . ada CHANE aku nak curik ilmu dia . hehe . tak-tak . *kidding lah!~*
.
.
.
aku baru belajar BASIC tentang camre ni . antaranya yang aku dah tahu sikit-sikit adalah:
 
*SHUTTER SPEED
*APERTURE
 
.
.
.
oh! ISO aku masih tak paham-paham lagi . al maklumlah , otak berkarat sikit . hehe~
.
.
.
aku belajar ni untuk tambah ilmu pengetahuan . nanti ada pulak orang cakap
"ada kamera tapi tak reti guna,saja la tu nak show off DSLR dia"
.
.
.
wah! kalau dengar ayat nie memang sangatlah SAKIT! -.-" siaplah kalau orang terdekat aku yang cakap macam tu . tembak kau guna senapang gajah baru tahu .
.
.
.
dah la belajar malam-malam buta . dok test try ambil gambar , shutter button bunyi KUAT pulak tuh . -.-  mudah-mudahan tak ada orang dengar . hehe .
.
.
.
antara MASTER-MASTER yang aku tengah menuntut ilmunya adalah
 
.
.
.
bahasa di blog diorang mudah difahami untuk orang yang BLUR ERR seperti aku . alhamdulillah . ilmu Allah sangatlah luas . :'D
.
.
.
so , kepada sesiapa yang NOOB macam haku nie , jomlah sama-sama kita timba ilmu . ^,^V *peace yop! XD

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*hik hok! budak ajet!~ -,-"