MY AMBITION,MY FUTURE AND MY LIFE

GURU,TEACHER.SHIFAN,ACIRIYARKAL, inilah cita-cita aku selama ni . memang aku akui kerja cikgu ni makin lama makin bertambah susah dan rumit . tapi aku tak kisah . memang niat aku ikhlas nak menjadi seorang pendidik . bukan untuk digelar sebagai 'CIKGU' sepanjang hayat . tetapi aku nak berkongsi ilmu dengan generasi akan datang mengenai ilmu Allah yang serba-serbi meluas sangat2 ni. Allahurabbi . :')

insya-Allah dengan izin Allah S.W.T aku akan terus berjuang walau dengan cara apa sekali pun untuk menjadi GURU . dengan niat ikhlas insya-Allah Allah akan tunaikan . tapi andai tak dapat,mungkin ada hikmahnya . :) 

masa sekolah dulu , tiap kali HARI GURU mesti aku ikut-ikut cikgu nyanyi lagu yang guru tu . ahakss! dari sekolah rendah sampai sekolah menengah . hehekkk . ya Allah , kenapa lah aku obses sangat nak jadi guru ni . :')

ya Allah , mudahkan perjalanan aku untuk menjadi pendidik yang boleh membimbing generasi akan datang untuk lebih berjaya di dunia dan di akhirat . Amin . :)