HAIRUL AZREEN IDRIS a.k.a. CAPTAIN HAIRUL omeyy!

assalamualaikum. :)

hari ni buat pertama kalinya dalam sejarah hidup aku buat post dalam blog tentang ARTIS. astagfirullah . :/ rasa bersalah pun ada nak tulis . bukan apa . aku cuma takut aje . ni hanyalah untuk suka-suka . aku tak nak lah orang cakap

"budak zaman sekarang ikonnya bukan Nabi Muhammad s.a.w tapi artis yang diagung-agungkan" 

tak-tak . Nabi Muhammad tetap ikon aku yang pertama dan terakhir . tiada pengganti . :') Allahumasollia'lasaidinaMuhammad . :) 

ni aku hanya berkongsi sahaja . artis ni ahh! kalau cakap artis macam erghhh!! pulak kan . aku gelar abanglah . eh? -.-" alah pape jela . abang ni semua orang dah kenal sangat . dia ada berlakon dalam cerita SETIA HUJUNG NYAWA sebagai Ikram . ok , perempuan-perempuan jangan menggedik . -.-

ok dah kenal? Hairul Azreen . a.k.a CAPTAIN HAIRUL. #KATANYA! 

-CAPTAIN HAIRUL AZREEN IDRIS-
OMEY dop? haha! ku akui . -comel-muka jambu-aww sweett!

aku akui jugak,aku baru minat dia sekarang . kehkehkeh . masa aku tengok HANTU KAPCAI dulu aku tak perasan pulak dia ada berlakon . jadi adik kepada Zizan . patutlah hensem+comel . hihi . 

dia semakin famous apabila jadi JUARA FEAR FACTOR SELEBRITI MALAYSIA YANG PERTAMA .RM 200,000 seyh! tahniah bang! :) dia ada cakap dia nak bawa parents dia pergi umrah . Alhamdulillah . :) 

dia juga 'artis' yang sangat FRIENDLY! dia retweet semua tweet peminat dia . termasuk tweet aku . :'D thanks bro . ;)




oklah sampai sini je . last from me abang Hairul
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-TABIK HORMAT macam CAPTAIN HAIRUL! ^^, -