tudung gaya muslimah aww! XD

assalamualaikum dan selamat malam . ^.^

berkenaan dengan entry . aw! TUDUNG GAYA MUSLIMAH?

aku berkenan betul laa dengan muslimah2 yang pakai tudung labuh nie . tak tau kenapa nampak sejuk je . walaupun orang2 yang free hair cakap pakai tudung panas . ohmaii! yeke? aku rasa okay je pakai tudung . lagi sejuk rasanya . ^^

#muslimah yang sejati#

tadi masa akak aku bukak facebook dia , tetiba aku ternampak seorang muslimah  (membe akak aku mase camping kadet polis dulu) ya Allah . serius aku terpegun sangat2 . aku JELESS! nak jadi macam dia . cantiknya dia pakai tudung labuh .

Ya Allah , bila pula aku ye? -,-'

takpe2 kita mulakan sikit2 dahulu . :D haa. sukanya pakai tudung!!!!
betul la kan . semua yang Allah suruh banyakkkkk sangat kebaikannya . ^.^

alhamdulillah.

lepas ni insya-Allah nak pakai semuanya labuh2 . tak ketat dan sendad serta mampat . -..-"
best nyee! ^.^

ya Allah .
makbulkanlah doa hambaMu ini untuk berubah ke jalan Mu yang jauh lebih baik . :')

haa , dah jumpa tuto untuk tudung bawal yang menutup dada . thiss yeahhh! :)

ok assalamualaikum .